Tuesday 25 October 2011

Catalyst Hair Revitalizer Terbaik!

assalamualaikum semua dan hi!

terima kasih kerana sudi menjengah ke blog kami yang tak seberapa ni. :)

anyway, hari ni nak cerita pasal Catalyst Hair Revitalizer! superb! serius!

for those who know ira, they know that my hair is well, sangat lebat sejak lahir. tak pelik kalau kawan-kawan gadis saya yang pelik tengok rambut saya. takdelah lawa mana pun tapi sangat lebat dan kadang-kadang letih nak jaga. haha. tapi! saya juga sangat obses dengan hal-hal penjagaan rambut. so much so that, saya pernah dapat hadiah hirthday: pantene hair care series dari ayah. T_T

belum lagi bab shampoo rambut. sehari belum tentu kering. ishk. so my hair care routine consists of;

  1. hair shampoo: sekali setiap 2-3 hari. shampoo sekarang loreal warna merah tu.
  2. conditioner wajib! kalau tak nanti rambut kering dan kusut. tak suka!
  3. malam sebelum cuci rambut: minyak zaitun overnight (kalau rajin!) 

taukah anda? kita tak boleh cuci rambut selalu atau kulit kepala hilang minyak semulajadi dia. kadang-kadang ira pun sayang nak basuh bila rambut dah mula shiny dari minyak semulajadi tu. haha. not that i'm being gross by not washing my hair ok? rambut berkilau free-free siapa tanak? hahaha!

anyway, untuk langkah ketiga saya biasanya letak minyak zaitun kan? memang best. rambut tak kering dan susah nak bercabang. setiap kali jumpa nyonya untuk trim hujung rambut, makin lama makin sikit yang nyonya kata rosak. alhamdulillah. but still...

rambut lebat sangat cenderung untuk gugur. :(( sedih tau. kena sapu bilik hari-hari..
sebab tu bila saya pilih minyak rambut, saya nak yang cegah rambut gugur tapi dalam masa yang sama, tak lebatkan rambut saya yang sedia ada lebat ni ha. ishk. 

sekarang saya dah jumpa solution!




terbaiklah! macam mana saya guna?


  1. malam sebelum tidur, sapu rambut dengan Catalyst Hair Revitalizer ni dari pangkal ke hujung rambut. and don't forget to squeeze extra for your split ends. :) fyi, minyak rambut ini ada minyak rose hip jadi bau dia waaangi! 
  2. jom tidur. 
  3. bangun pagi, rasa rambut anda. cewah, lembutkan? hee..
  4. ok jom shampoo! 
untuk uji keberkesanan Catalyst Hair Revitalizer ni, saya buat apa yang tak pernah saya buat:

basuh rambut 3 hari berturut-turut!

sepatutnya:
  • rambut kering
  • rambut tak bermaya
  • rambut gugur!
  • rambut gugur lagi!
  • rambut gugur lagi, boleh jual buat rambut palsu! huh!
tapi... dengan Catalyst Hair Revitalizer, alhamdulillah! semua tu tak jadi! weee! saya baru perasan tadi sebab masa rinse off tu, tak ada rambut jatuh! syukur sangat-sangat. jadi lepas ni memang confirm Catalyst Hair Revitalizer ni akan ada secara tetap dalam hair care routine saya! :)))

pssst! sebab tu terus buat entry baru! kalau tak, sampai sudah wish salam ramadhan. hehe. 

jom cuba Catalyst Hair Revitalizer sekarang! 

Your hair, your crown.


Untuk membuat pesanan, sila isi borang pesanan kami disini.
To order, simply fill up the order form, here.
Sebarang pertanyaan lanjut, jangan malu-malu tanya kami!
Any enquiry, feel free to ask! 
 SS Catalyst: Providing the best of Catalyst™ to you. 
019-7013181 (Syahira Shukri) 
013-7975339 (Syahreen Samsuri) 
sscatalyst@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Hello you! Thank you for dropping by our humble blogshop. Got yourself some questions? Write it up and we'll get back to you as soon as possible!

XO,
Syahreen & Syahira
SS Catalyst : Providing The Best of Catalyst to You