Sunday 10 July 2011

Catalyst Hair Treatment: Beautiful Shiny Hair for You!

Rambut Oh Rambut...


Hari ni saya nak membebel tentang rambut pulak. Hmm.. Sejujurnya, saya seorang yang bertudung. Rambut pulak dari keluar je dari perut ummi memang dah penuh satu kepala, panjang sampai ke dahi. Jadi memang saya dilahirka dari keluarga yang berambut panjang dan lebat. Pernah dulu masa sekolah, panjang sampai bawah pinggang! Nak cuci dia.. Fuh.. Sehari pun belum tentu kering. Bercinta nak shampoo rambut saje. Belum campur conditioner lagi.. Haih. Tapi sekarang dah pakai tudung, takdelah panjang sangat. Tak muat nak serkup anak tudung tu karang! Haha! Tapi tak bemakna saya tak mengambil berat hal ni. Oh tidak sama sekali! Depan cermin, dalam bilik, sayalah dara berhias terbaik sampai cermin pun taknak pandang saya, bilik pun taknak bagi saya masuk. Meluat! Hahaha! Ok, tipu tu.


Apakah kaitan bebelan ini dengan produk Catalyst? Haa.. Bagi mereka yang mengambil berat tentang rambut , Catalyst ada produk penjagaan rambut yang terbaik untuk anda! Memperkenalkan...


Catalyst Hair Treatment
RM39.90 EM | RM43.90 WM


Mencuci dan merawat masalah rambut dan kulit kepala secara intensif




Catalyst Hair Revitalizer

RM39.90 EM | RM43.90 WM

Penyegar rambut untuk kegunaan harian. Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran kulit kepala dan rambut.

Catalyst Hair Treatment Series merupakan penyejuk yang sangat baik dan membantu dalam pertumbuhan semula rambut rosak. Ia juga menyediakan protein dan khasiat penting yang diperlukan untuk rambut rosak.


Cara Penggunaan:
1. Tuangkan perawat rambut Catalyst Hair Treatment di atas tapak tangan dan sapukan di seluruh rambut hingga ke kulit kepala.
2. Lebihkan di kawasan bermasalah. Biarkan selama 30-45 minit sebelum dicuci dengan shampoo. Lap kering.
3. Pakaikan pelembab Catalyst Hair Revitalizer seperti memakai minyak / perapi rambut. Tidak perlu dibilas. Ianyamembantu merawat rambut dari sebarang kerosakan.
4. Boleh digunakan setiap hari.


Minyak kelapa dara dikenali juga sebagai salah satu nutrisi semulajadi terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut sihat dan berkilau. Amalan menyapukan minyak kelapa dara telah diamalkan dari dahulu lagi di serata Asia dan dibuktikan dapat membantu kulit kepala untuk bebas dari kelemumur, kutu dan telur kutu. Malah ianya sangat terbukti dalam membantu masalah kulit kepala kering. Ia bertindak menguatkan akar rambut dan menyihatkannya.
Untuk Catalyst Hair Treatment Series, minyak kelapa dara berkualiti tinggi dan ekstrak herba terkenal untuk melebat dan menghitamkan rambut telah digunakan melalui kaedah saintifik moden sehingga terhasilnya siri perawatan rambut ini. Perawatan rambut tradisional ini telah diamalkan secara turun-temurun dan terbukti berkesan serta dipercayai ramai.


Banyak lagi kebaikan Catalyst Hair Treatment ni tapi panjang sangat nanti entry ni jadinya. Hehe. Next entry kay? Sekarang, kita beli dan lihat kesan penggunaannya. Kalau nak beli asing-asing pun apa salahnya. J tapi jangan risau, harga istimewa akan diberikan kepada yang beli satu set Catalyst Hair Treatment Series yang terdiri daripada Hair Treatment dan Hair Revitalizer. Isi borang pembelian dan tunggu emel dari saya!

Sekian, assalamualaikum!

Sebarang pertanyaan lanjut, jangan malu-malu tanya kami!

SS Catalyst: Providing the best of Catalyst™ to you.
019-7013181 (Syahira Shukri)
013-7975339 (Syahreen Samsuri)

No comments:

Post a Comment

Hello you! Thank you for dropping by our humble blogshop. Got yourself some questions? Write it up and we'll get back to you as soon as possible!

XO,
Syahreen & Syahira
SS Catalyst : Providing The Best of Catalyst to You