Monday 18 July 2011

A Testimonial: Be Confident, Be Beautiful!

Salam semua!


Hari ni macam biasalah lepak-lepak dengan Google Reader merata-rata tempat sementara tunggu waktu rehat. Baca blog sini-sana. Lepas tu terjumpa blog awek cun, (tapi dah kawin tau! Sorry, melepassss... Hehe!) Cik Puan Fazlyna ni, pengguna Catalyst VCO dan Catalyst Collagen. Rasanya sekarang pun dah jadi agen/stokis. :)


Dulu Fazlyna ni ada masalah kulit muka. Saya pun sedih jugak masa baca cerita dia masa nak kawin. Tapi sekarang, jujur saya cakap yang dia dah makin cantik, naturally! Tak perlu mekap tebal-tebal pun dah segar je muka dia. Inilah kesan pengambilan Catalyst Virgin Coconut Oil dan Catalyst Collagen. Sangat-sangat memuaskan kan? Jom baca kisah Fazlyna...




Beberapa bulan sebelum majlis perkahwinan, muka aku memang teruk..Tiba-tiba je jadi sangat teruk...Nampak kasar, jerawat tumbuh sana-sini, sampaikan ramai yang tegur.. Mungkin sebab stress kot.. Aku pun rasa macam tak confident je nak menonjolkan diri di khalayak ramai...

Apetah lagi, 10 hari before majlis, muka aku kena minyak panas... agak terukla kat bahagian bawah hidung..jadi berparut... Sampai nangis-nangis bukan sebab sakit, tapi risau muka aku berparut..dah lah nak kawen kan, tetiba je muka jadi teruk macam tu..

Macam-macam pencuci muka aku try untuk hilangkan jerawat, pakai cream parut dengan gigihnya... Dan aku juga stop pakai cream muka and makeup..kalau keluar pakai bedak debu aje.. memang rasa rendah diri gila la masa tuh..hari-hari duk pikir pasal muka.

Aku dah lama tahu pasal VCO Softgel Catalyst nie, tapi takut nak mencuba..Takut jadi lebih teruk sebab before this dah macam macam produk yang aku cuba termasukla VCO dari sebuah syarikat lain. Tapi lepas buat research , aku tengok tak ada pun yang memberikan testimoni negatif pasal VCO Catalyst, so aku nekad la cuba.

RM39.90/sebotol (60 biji)

 Aku order dari Eazy Catalyst ... dapat je, terus guna. Masa tu lagi seminggu je nak dekat tarikh nikah aku.. Aku makan sebiji pagi, sebiji malam plus ngan sapu dekat muka before tidur. Aku tak sedar bila parut kena minyak kat muka aku tu hilang, yang aku pasti, masa hari majlis, parut tu dah tak ada..Syok gila!!!!


ni after a few days guna VCO Catalyst..Hari pernikahan..before make up..No editing.


After make-up pun still nampak jerawat even makeup dah tebal, sebab jerawat-jerawat tu lagi tebal.
30 Mei 2011




Dua gambar yang baru diambil pada 11/7/2011 ..makeup yang nipis dengan sedikit foundation dan compact powder. After menggunakan VCO Softgel Catalyst Collagen selama 2 bulan.

Semua gambar yang aku letak memang tak de edit-edit ke ape...Ori punya muka..Cuma edit tambah frame tu je...hehehe...

Aku akui VCO Softgel Catalyst agak lambat berkesan untuk aku..yela, lain orang lain cara keberkesanan dia, ye tak??? Lagipun memang patutla dah tengok rupa aku dengan jerawat tebal-tebal tu.. Sekarang nie cuma tinggal parut sikit-sikit lagi..Bukan senang nak hilang kan..tapi aku akan terus guna produk nie sampai cantik berseri-seri bak Puteri Gunung Ledang..hahha..tetibe!

After guna VCO Softgel Catalyst selama sebulan bersamaan 2 botol..sebab aku makan dan pakai, cepatla abes..then aku decide to try another Catalyst produk .. CatalystCollagen..Ternyata Collagen lebih cepat bertindak.. Dalam masa seminggu aku dah nampak kesan-kesan yang aku harapkan...


Baca lagi kisah Fazlyna atau order Catalyst dari Fazlyna kat sini!


Terima kasih Fazlyna for your testimony. Now.. One question, 
"Can you imagine a world without men? No crime and lots of happy fat women."
Nicole Hollandera

Ish. Mana boleh a world without men. Marah SS sorang lagi. Hehe. 
Ok, saya tukar sikit jadi... 

"Can you imagine a world without make up? No! But yes, less nagging boyfriend and lots of happier women!"

Honestly, kadang-kadang nak jugak keluar rumah tak payah pakai mekap kan? Indahnya. Mesti kurang suami/pakwe/kengkawan yang membebel tunggu kita siap lambat! Hehe.. Lagi pun, memang kulit kita perlu bernafas. Mekap selalu sangat pun buat apa kan? Lemas, rimas, semua ada. Lagipun, tanpa mekap kita boleh buat terapi untuk diri sendiri jugak. 

"To accept who you are, just the way you are. Nobody's perfect.
And you are nobody."


Tambahkan keyakinan dengan kecantikan yang bermula dari dalam. Live healthy, be confident with yourself and you WILL get your own true-est beauty. 


Cuba dapatkan kecantikan dan keyakinan diri yang sebenar dengan Catalyst sekarang! :)


Picture credit to: Undressed Skeleton


Untuk membuat pesanan, sila isi borang pesanan kami disini.
To order, simply fill up the order form, here!


Sebarang pertanyaan lanjut, jangan malu-malu tanya kami!Any enquiry, feel free to ask!

SS Catalyst: Providing the best of Catalyst™ to you.
019-7013181 (Syahira Shukri)
013-7975339 (Syahreen Samsuri)
sscatalyst@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Hello you! Thank you for dropping by our humble blogshop. Got yourself some questions? Write it up and we'll get back to you as soon as possible!

XO,
Syahreen & Syahira
SS Catalyst : Providing The Best of Catalyst to You